Toy Story part two

Monday, August 04, 2008

Photobucket

Toy: здравейте много хубав форум в момента ви пише един драскач който иска да изкаже мнението си първо ние драскачите единствен проблем ли сме ние аз не кви мизерии сам попадал в градски транспорт като започнем от припаднали пияници по трамваите минем през \ъприличните приказки на шофьори ватмани\' и стигнем до глупаво монтирани седалки на трамвай на които като седнеш някои болт ти се забива в дънките не можете да ми обясните че ние драскачите сме ви единствен проблем
по горе прочетах за изземването на маркер от 10 годишен драскач ами кво да кажа пълна глупост ние не ядем по седмици за да саираме пари за маркер и фллакон и а некаф ше идва и ше зима кой си ти веее

Photobucket

BDZ: Абе аз да видя някой 13 годишен пикльо да драска в трамвай, пък ще му взема не маркера, ами и цялата му ръка мога да отрежа с някоя табела.
Разбирате, че драскачите остават трайни следи след себе си, а пияниците поне си отиват и след 10 мин. вече няма и следа.
И като сте толкова отворени защо драскате по градския транспорт, а не по колите на баровците? Май лееееко ви е страх.

Photobucket

Toy: така ли ами опиканите и устани трамвай аз съм виждал лично как 40 годишен май пикае в трамвай а тебе да те видиме като ти дойде един 25 годишен раитар дали ше my отрежеш ръката

Photobucket

BDZ: 25 годишни НЕ се занимават с глупости да драскат по трамваи. Още малко ще ми кажеш, че и някоя 20 годишна студентка върви с маркер и драска - много добре знам кой драска - 12-14 годишни пикльовци в района на Хладилника, Бъкстон и други места. Въпрос на време е да се организираме и да ви видим сметката.
Пак ти казвам - ще ви призная, ако идете и ошарите някоя кола Мерцедес или БМВ.

Photobucket
Photobucket

Toy: тоя па къв е интересен 25 годишни НЕ се занимават с глупости сигурен ли си шото аз не съм аз лично познавам 4-5 такива дето много сериознои и се занимават така че

Photobucket

BDZ: и все пак ми е интересна логиката и целта. аз имах една приятелка, която уж драскаше навсякъде, ама и загубих дирите, вече трябва да е направила 18 години и дори ми обясняваше какви маркери купува и че струват по 10-15 лв, след което подлежат на пълнене.

Photobucket

BDZ: много е иако да си раитар и хеитар и да трОшиш и dа пiшеш така. Има си места за драскане --> драскай си там, а нас ни остави да се радваме на хубави и чисти трамваи. Защото тези, които не се радват на драскачите, са много повече от самите драскачи?

Photobucket

BDZ: Абе понеже другите серат в транспорта, дай и драскачите да цвъкат. Момченце не може в автобус за 180 000 евро да почнеш да си изливаш "изкуството". Купи си тетрадка, използвай компюртъра, качи си "произведенията" в интернет какво си тръгнал да шариш по градския и без друго го чистят от дъжд на вятър. Аз лично ако те сбарам някъде късмет ще е ако ти взема само маркера, спрея или там каквото имаш. И хич не ми дреме дали си на 13, 25 или 100 години

Photobucket

Toy: да съм казал че драскам по градски транспорт просто късвам че драскачите не са единдтвения проблем а ти като ме спараш ако не съм драскал по градски транспорт кфо пак ли ше ми земеш нещата ами да за някои хора тва е спорт (пс: тва за хеитарите аз не одобрявам чупене на седалки и тн)

Photobucket

BDZ: Tи каза, че си драскач. Под драскачи ние разбираме тарикатчетата дето мацат по градския. Никой друг не визираме. Ти като се описваш като драскач аз да не съм медиум да знам, че не драскаш по ГТ.

Photobucket

Toy: по градски транспорт драскат таи наречените таггерс има разлика не всеки драскач ма же по градския транспорт аз лично когато бях в периот на драскане по ГТ си пълнех маркерите с туш които се маха с най просто забърсвене но въпреки това тъжовете си седяха със седмици просто мизерията е голяма няма кво да си говорим ае мирр

Photobucket

Toy: кво ви е мнението за нас драскачите не искам мнения само за размазаните мотриси рейсове от ГТ
говоря общо

Photobucket

BDZ: Пак ти казвам ние използваме думата драскачи като обидна и само и единсвено за тези, които драскат по ГТ. Не, че ми е приятно някой да ми намаца фасадата, но това е друга тема. Вече ти ако влагаш друг смисъл в драскачи значи говорим за различни неща. Ае пийс.



BDZ
: ВСИЧКИ ДРАСКАЧИ СА БОКЛУЦИ!

Photobucket

BDZ
: Ти да не си "клонинг-регистрация" на един Хирург тука ????



BDZ: Няма смисъл се занимаваме с някави пикльовци, които даже не заслужават да живеят. Предлагам темата да замине в кофата, а пишлемето, дръзнало да пише тук да получи БАН по IP.

Photobucket

BDZ: Хаха, виждате, че бебето се кефи, ама и вие му подеквате. Темата е директно за кофата



BDZ: Точно затова трябва да се изтрие - много ще му дойде вниманието на неграмотното същество. Вместо да се опита да завърши първи клас, седнал по форуми да "пише".



BDZ: Брей, брей... Какви термини научих само: райтъри, тъжове... Ако е нещо красиво нарисувано го толерирам дори и да е трамвай, въпреки че не му е там мястото. Но ако е просто някоя малоумна завъртулка- НЕ. Има хубави картинки в подлезите при Триъгълника и НДК



BDZ: Нека правим разлика между графити и драсканици. Разликата е огромна

Photobucket

BDZ: Еми в градския транспорт обикновено са драсканици, следователно твърдо НЬЕ

Photobucket

BDZ: Доколкото успяваме да разберем нещо от неграмотно скалъпените постове на детето, то е просто драскач, или поне е бил в такъв "периот", прди да узрее и да започне да прави изкуство. А ако ще и картина на Моне да е нарисувало на някоя стена, пак няма да ме впечатли - не й е там мястото. Не желая подлезите, фасадите на блоковете, и вагоните да приличат на издраскани тоалетни, ако ще това да е връх в "уникалната изява на неразбраните от обществото рисувачи на графити".

BDZ: Едното е изкуство, макар мнозина (а в това число и аз) да не го приемат така, а другото е вандалщина както и да го гледаш.

Photobucket

BDZ: Aз лично не съм против графитите в тунели, подлези и по подпорни стени, като тука и аз правя разлика графити и драсканици. Така или иначе бетонът е сив и няма да е лошо да му се придаде малко цвят. Изключение от това правило са художествено оформените с орнаменти и облоцовки подлези, където дори и красив графит би изглеждал грозно. Но става ли въпрос за сгради или особено превозни средства съм напълно против. Никой неможе да ме убеди, че който и било графит би изглеждал добре на някой трмвай, например било то и най-мизерния и неподдържан Т8М-300!
А съвсем друг е въпроса, че в повечето случаи изографисващите са под влиянието на някакво упойващо средство, а моята ненавист към бизнеса с дрга е всеизвестна

Photobucket

BDZ: Оставете драскачът тука. нека ни обогатява - пиша го сериозно, анли все пак трябва д аразберем кой драска, за да знаем колко хора трябват, за му вденат малко акъл. Оставете драскачът тука. нека ни обогатява - пиша го сериозно, анли все пак трябва д аразберем кой драска, за да знаем колко хора трябват, за му вденат малко акъл.



Toy: xax mastilata ot reisove i tramvai ne se maxat lesno no si ima i na4ini da nakaraj draska4ite da sprat pp:sorry 4e pi6a na latinica. Един човек който мисли преди да говори
а относно някои мнения по горе кво да ви кажа



BDZ: Какво толкова има да се възмущаваш от някои мнения. Ако не ти харесва тук просто невлизай. А ако знаеш какви са начините да се спрат драскачите на превозни средства, можеш да ги напишеш. По този начин ще постигнеш и някакъв смисъл в своите постове, а не просто някакви възклицания и безвкусни закачки! Друг е въпроса че писането на кирилица е задължително!

Photobucket

Toy: ако някой е заинтересуван как да се предпази ГТ от драсканци той да ме търси аз да не съм луд да пиша тука и после сички драскачи да са по петите ми

Photobucket

BDZ: Аха, сега разбрах. Значи че си много известен в техните среди.
А сега нещо по темата. Единствената демократична мярка, за която се сещам е използване на бои при лакирането на превозните средства, на които спреьовете просто не хващат. Гледал съм по TV, че влаковете на метрото в Ню Йорк са с такава боя. Също пътните знаци в Германия последните няколко години също се правят с подобно лесно за почистване от спрей фолио!

Photobucket

Toy: Евала сетихте се това трябва да се използва от върте на превозните средства и от вън боята се трие с влажна гъба от повархноста ако това се направи можем да оставим драскачите на мира да си драскат а чистачите да чистят без усилия

Photobucket

BDZ: Градският транспорт не е направен за да се драска. Нито пък което и да било обществено място. Като си съгласен за тези фолиота що не ги купуваш и не ги лепиш? Това може да бъде твоята запазена марка. Направо го патентовай.
Пък вкъщи можеш да си драскаш и без фолио, ако ти е много скъпо.

Photobucket

BDZ: Добре, meaz, вземи си GSM-чето и ни убеди с нагледен материал в естетиката на избрани от теб "творби" по возилата. Иначе по твоята логика трябва да оставим всички хора свободно да се облекчават по улиците, а Волф и Дитц да чистят! Убеди ни, че драсканиците са творби, а не ла*на!

Photobucket

Toy: Иначе по твоята логика трябва да оставим всички хора свободно да се облекчават по улиците, а Волф и Дитц да чистят!
Убеди ни, че драсканиците са творби, а не ла*на!
ТУК МЕ ЗАКОВА



BDZ: Абе във този форум няма ли модератори ???

9 comments:

Anonymous said...

TOY=XPOME

Anonymous said...

..toy=Meaz

SignalBlack said...

TOY IS NOT A MEAZ или поне аз не сьм го писал

SignalBlack said...

toy is not a meaz ili pone ne s1m az :]

SignalBlack said...

toi is not a meaz ili pone ne s1m az ;)

SignalBlack said...

the toy is not a meaz ili pone ne sam az

SignalBlack said...

the toy is not a meaz ili pone ne sam az :]

Anonymous said...

the toy is not a meaz ili pone ne sam az

SignalBlack said...

meaz is not a toy nekoi drug e