quotes II (profiler)

Monday, September 08, 2008













+Железниците са неразривна част от моя живот. Запален съм в "пожар" по влаковете от както се помня като малък, т.е. просто съм роден с това в кръвта. Тази "болест" е нелечима. Всичко се дължи на това, че доста хора от моя род са били и са железничари, като накрая всичко се концентрира в мен. Специално по бащина линия още прадядо ми е бил локомотивен машинист по ЖП линията Русе - Варна.


+Здравеите !! Казвам се Цветомир Желязков на 20 години съм живея в София .От много малък харесвам влаковете не съм много вещ ,е знам некой неща и аз де доста ще има да ви питам .Много съм маняк и на тема коли не пропускам състезения на Божурище .Музика предимно слушам 4алга и сръбско .Работя в Техномаркет Европа на плазмите и лсд от 1 година .Тъка сега малко лошо е написано ма не сам навикнал още на BP.

+Интересите са ми свързани главно с БЪЛГАРСКИ НАЦИОНАЛЕН СЪЮЗ и защитата на БЪЛГАРСКИЯТ НАЦИОНАЛЕН ИНТЕРЕС !!!

+Здравейте, казвам се Георги Марков. Завършил съм ПЖИ " Т. Каблешков" випуск 80. Специалност "Експлоатация и ремонт на дизелови локомотиви". Работил съм в депо Горна Оряховица до 1987г. ,а от ноември същата година в депо Бургас. Напуснах през 1988г . От тогава работя в строителството като елтехник. Цялото ми семейство есвързано с БДЖ: дядо ми е бил кантонер на сп. Медовина( м/у Ся и Пв);баща ми е служил в ЖП войски през Първа и Втора фаза на Втората световна война, след това е работил като машинист в ТЕЦ "Марица- изток" и като помощник- машинист в депо ГО все на парни машини до пенсионирането си през 1978г. Машината с която е работил до последно е под купола в Монтана, машината на ПОП АНДРЕЙ. През годините 1996-7-8 се опитвах да се върна в системата но не успях . Сега живо се интересувам от транспорта, всяка седмица си говорим с колегите и приятели от депо ГО. 

+Здравейте! Казвам се Росен Сираков, на 45год. съм и работя като локомотивен машинист в лок. депо Варна.Работих през 1990 год. и в Горна Оряховица като такъв. Средно образование - СПТУ по ЖПТ -Горна Оряховица, работих като помощник 2 год и записах задочно "Тодор Каблешков".След дипломирането, до ден днешен съм подвластен на професията на романтиката в железницата.(няма по-романтично, от двете успоредни прави да се губят в далечината)!

+Казвам се Емил Стрезов, плевналия по рождение, търновец по говор, габровец по жена, горнооряховец по душа. Парата и кюмюрът са ми влязли в дупето още като 5-годишен...
...bla - bla - bla... Много ми се иска след завършване на висшето в УНСС да се запиша във ВТУ "Тодор Каблешков", работи ми се нещо в сферата на БДЖ, даже да си призная - като машинист ми се работи. Това обаче надали ще се осъществи, тъй като надали ще имам възможността да мина през висшето транспортно училище.





1 comments:

adidasi said...

о фотографии и вижу, что у вас есть хорошие друзья